Saturday, November 13, 2010

sedapnyaaa Pearl Kacip Fatimah


aku baru ja mop lantai rumah..then bila aku rasa cam penat nak mop tu aku bukak la setin minuman Pearl Kacip Fatimah..mak aihh...segar je rasa..sedap dah satu hal.. sebelum aku bukan kaki air ni..hahah

sejak aku pernah rasa minum masa join PLKN hah..memang xleh tidur malam la senang cakap. bagi tenaga..daripada mata aku yang hampir KUYU ,,terus membuntang besar..hahaha hebat kan penangan air ni..

daripada laman sembang ada yang cakap : dr sudut hubungan..tak tau sbb tak kawen lagi..
tapi kalau cam u cakap pasal migrain..mmg terbukti berkesan..
lagipun bahan� dlm tu untuk kelancaran darah..sbb tu migrain pun bleh ok kalau minum..

hahh,,, tu orang lain cakap

sebelum buat kerja bagus minum air ni.. lagi letak dalam icebox...fuhh...sejuk..bila minumm hmmmmmmm Cayer la beb..hahaha...

Hidup Power Root...!!

hahaha..

2 comments:

  1. contest?? cuba tgk siaran iklan..miss kiw1 minum pon bkn utk contest..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...