Thursday, May 31, 2012

Komunikasi 1 Bahasa Mandarin

bissmilahirrahmanirrahim. akhirnya berakhirlah sudah kelas mandarin penggayaan diri aku untuk semester ini. hari ini merupakan minggu ke-14 dan hari terakhir untuk kelas kami, di bawah bimbingan cheng lao shi  syukur aku dapat menguasai bahasa mandarin secara asasnya. aku belum mampu menulis dengan baik. komunikasi sahaja aku mampu buat disebabkan kekangan masa untuk berlatih. aku bersama-sama pelajar antarabangsa daripada unversiti di korea turut mengikuti kelas ini. Beruntung juga rasa sekelas dengan mereka. hehe 4 pelajar korea dalam gambar ini duduk di hadapan lao shi. Haaa nampak kan? salah seorang dari mereka ada rupa artis korea..
dalam kelas terakhir ini kami mengadakan sketsa berbentuk kumpulan. terselit rasa bangga kerana lao shi memuji kelas kami paling THE BEST..wuuuuuuu jangan jeles..keh keh keh.
aku ada merakam sketsa kumpulan kami. NAk TENGOK ?? boleh tapi aku kena upload malam sedikit nanti laaa.. line streamix malam ni  slow nak upload video 800 lebih Mb ni. Kami menyelitkan unsur Humor dalam sketsa. rasanya audiens skalian boleh gelak puas-puas. Lagipun aku pon turut tak boleh nak tahan gelak dengan lakonan 2 rakan aku ni.  cehhh.
 *aku memang ceria orangnya. (^__^)//


 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...