Monday, June 4, 2012

Party for ShaNoEd

semalam Rumah 32, Taman Bahtera telah merancang sesuatu yang tidak disangka sampaikan ShaNoEd berasa terharu, keh keh keh mana tidaknya, depa ingatkan makan untuk biasa-biasa sahaja tetapi Hanina sebagai perancang utama telah meminta kerjasama daripada aku supaya cancelkan pergi studio pada hari ahad iaitu semalam. aku apa lagi, paham dengan situasi itu terusan membuatkan si ShaNoEd terleka dengan dunianya. 


masing-masing buat muka penat, si Effadila baru pulang dari KL. membeli barangan dapur bersama Ely..masing-masing pandai berlakon selepas keluar daripada sangkar teater dan sangkar sketsa.keh keh keh. Menu makanan pada malam semalam ialah Steamboot. sangat sedap penangannya sambil dimakan bersama serbuk cili. berapi mulut aku. macam ni.




terukkan..ada tapi lagi tapi SEDAPPPP. .terima kasih memasakkan makanan yang sangat sedap. ada dua periuk tu.. acara dimulai dengan bacaan doa makan, upacara melantak, seterusnya upacara dedikasi ucapan daripada teman serumah ShaNoEd kepada ShaNoEd. alamak..aku tak ambil pula gambar beliau menangis disebabkan terharu dengan ucapan yang memang boleh buat sesiapa mendengarnya menangis. T_T. aku pun faham perasaan mereka semua.  aku bersama ShaNoEd daripada semester 1 sampai semester ini. cukup aku kenal perangai beliau luar dan dalam.  pejam celik dah nak sampai ke penghujungnya. apa yang pasti selepas ini dunia aku sunyi tanpa beliau untuk bergelak ketawa, untuk memuli beliau lagi. tapi paling best aku dapat buat beliau jadi sihat. Alhamdulillah.  (ShaNoEd jangan marah eh..)keh keh keh. 


apa-apapun ada sambunganya------^__^ tunggu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...